Otevírací doba: po-pá 10.00-21.00
so 10:00 – 14:00; ne + svátky 12.00-20.00
Telefony:
774 221 952, 773 838 362
E-mail: gladiatorszonefitness@seznam.cz

Domů
fitness centrum Ivančice
Skupinové cvičení
Upozornění: minimální počet účastníků pro realizaci cvičební lekce je 3. Pokud se nemůžete lekce zúčastnit, odhlaste se včas. 

1. Alpinning

Získejte skvělý pocit při skupinovém, zábavném a energeticky vysoce účinném cvičení na speciálně vyvinutých trenažérech. Tento program je určen pro lidi každého věku, kondice a úrovně zdatnosti. Vychází z nejpřirozenějšího lidského pohybu, tedy z chůze.

Cvičení probíhá na přístrojích zvaných ALPITRACK. Tento stroj disponuje elektronickým displeje, který zobrazuje tepovou frekvenci, ušlou vzdálenost, okamžitou rychlost chůze, aktuální čas chůze a počet spálených kalorii. Díky propracovanému systému našich strojů budete mít prožitek jako při skutečném zatížení v přírodě.

 


stáhnout video do PC

Termíny:
Pondělí: 10:00, 16:30, 18:00, 19:30 hod.
Úterý: 10:00, 16:30, 18:00, 19:30 hod.
Středa: 10:00, 16:30, 18:00, 19:30 hod.
Čtvrtek: 10:00, 16:30, 18:00, 19:30 hod. 
Pátek: 10:00, 16:30, 18:00
Neděle: 10:00, 17:30, 19:00 hod.

 

2. Piloxing®

Jedná se o nové cvičení, které si podmanilo svět. Piloxing sestavila švédská trenérka a tanečnice Viveca Jensen a cvičení ohromným způsobem propojuje pilates, box a tanec. Z tohoto spojení byl i vytvořen název piloxing.


stáhnout video do PC

Pilates je cvičení, při kterém posilujete každou část těla včetně středu těla pomocí pomalých a cílených pohybů. Při cvičení nehubnete kilogramy ale centimetry, zlepšuje se Vám ohebnost a pilates má skvělé účinky na páteř. Box je zase založen na neustálých úderech rukou a nohou v tepové frekvenci, při které se spalují tuky. Tanec tvoří oddychový prvek. Ve výsledku při hodině piloxingu spalujete tuky a také posilujete. Neustále se mění oba dva typy cvičení propojené tancem, důležitým doplňkem je motivující hudba.

V USA a i v dalších zemích patří piloxing mezi vyhledávané cvičení, v Česku je zatím spíše neznámé. Piloxing si oblíbili snad všichni (ženy, muži i nejrůznější celebrity). A to z několika důvodů: - cvičení piloxing skvěle formuje postavu, - spalují se rychle tukové zásoby, - cvičí se v menší skupině, - cvičení není nudné, ale zábavné

Termíny:
aktuálně toto cvičení nenabízíme


3. SM-Systém

Je zcela unikátní a mimořádně účinný rehabilitační program pro stabilní a mobilní páteř. Je to komplexní systém pro léčbu a prevenci bolestí zad (ať již v bederním, hrudním či krčním segmentu) a celého pohybového aparátu.  Metoda SM systém je založena na aktivním cvičení s elastickým lanem. Cílem cvičení je léčit a regenerovat meziobratlové ploténky celé páteře.

Autorem metody je MUDr. Richard Smíšek, který ji rozvíjí již 30 let a byla prověřena na poli léčby i pravidelného preventivního a kondičního cvičení.

SM je zkratka Stabilizace + Mobilizace páteře. Využívá velmi jednoduchých pohybů (cviků), avšak velmi důmyslných, které pomocí zřetězení svalů procvičí celé tělo. Dovolují posílit svaly ochablé a uvolnit svaly přetížené. Trakční síla cviků dovolí důkladné protažení páteře a regeneraci meziobratlových plotének tak, jak to doposud neumožňuje žádná jiná metoda.

Díky zřetězení svalů se páteř napřimuje, odstraňuje se vadné držení těla, rovnají se kulatá záda, napřimuje předsazený (želví) krk, upravuje se předsazení ramen (protrakce ramene), zpevňuje  nožní klenba plochých nohou, zlepšuje postavení palce nohy (hallux valgus), zeštíhluje pas a zpevňuje břicho. Pomáhá tam, kde ostatní metody selhaly.

 


stáhnout video do PC

Termíny:
Ponděli: 10:00 hod.
Úterý: 18:00, 19:00 hod.
Středa: 10:00 hod.
Čtvrtek: 18:00

4. Trampolínky

Dynamické poskoky, balanční posilování, rychle sprinty, skvělá hudba, motivující instruktor. Lekce plná zábavy a euforie… to jsou trampolínky.

Co jsou to trampolínky?

Podstatou trampolínek jsou jednoduché poskoky na speciálně vyvinuté trampolínce. Trampolínka o rozměrech 122 cm je ideálním nástrojem, vymezuje Váš prostor pro cvičení, kde jste naprosto sami.

Trampolínky jsou zábavné cvičení, u kterého se pořádně zapotíte. Program byl sestaven tak, aby si na své přišel opravdu každý. Díky kombinacím rychlých a pomalých poskoků se silovými prvky a rychlých sprintů, efektivně spaluje tuky. Komplexnost cviků zaručuje posílení celého těla a tvarování jednotlivých partií.

Značná část lekce je věnovaná i balančnímu cvičení, které je na pružném výpletu trampolínky opravdu zábavné. Výhodou balancování je zpevnění hlubokého zádového svalstva.

Trampolínka je sport pro každého, nezáleží na věku, hmotnosti či fyzické zdatnosti, lekci zvládne úplně každý. Instruktor udává tempo, kombinuje cviky tak, aby se procvičilo celé tělo a upozorňuje na správné držení těla. Trampolínky nemají složitou choreografii, skáče se na místě, vychází z jednoduchých cviků, nemusíte se učit žádné složité kombinace, abyste s tímto krásným a energickým sportem mohli začít.

Trampolínky kombinují více druhů cviků včetně posilování problémových partií a strečink, nabízí tak důležité procvičení a protažení celého těla. Trampolínky jsou perfektní pro všechny, kteří chtějí zhubnout, zpevnit postavu, zlepšit fyzickou kondici a získat životní vitalitu.

Poskytuje relaxaci, uvolnění, rekondici a čas k odpočinku od práce a stresu. Slouží též jako prevence proti onemocnění, jako každý sport.

Cvičení je vhodné pro každou věkovou kategorii.


stáhnout video do PC

Termíny:
Pondělí 19:30 hod., středa 19.30 hod., čtvrtek 19:30 hod., neděle 10:00 hod.

5. Bosu

Bosu je moderní a oblíbené cvičení pro ženy i muže všech věkových kategorií. Základem BOSU cvičení je speciálně vyvinutá nafukovací kopule, která je z jedné strany plochá a z druhé nafouklá.

Jedná se o systém cvičení, který vede ke komplexnímu zpevnění svalů celého těla, zlepšení koordinace těla, zlepšuje fyzickou kondici, má pozitivní vliv na kardiovaskulární systém, redukci váhy, zpevňuje šlachy a vazy, pravidelné cvičení pomáhá od bolesti zad a šíjových svalů.


stáhnout video do PC

Toto cvičení je výjimečné v tom, že se stimulují svaly hlubokého stabilizačního systému zajišťujícího správné držení těla. Cvičení je vhodné pro aktivní sportovce, klienty se sedavým zaměstnáním, seniory, muže i ženy.

Termíny:
úterý 19:30 hod.

6. Kruhový trénink

Kruhový trénink je náročnější forma cvičení, kdy se během jednoho okruhu (odtud název kruhový trénink) procvičuje horní i dolní část těla. Od klasického posilování se liší jednou podstatnou věcí – kruhový trénink výrazně ovlivňuje vytrvalost a zlepšuje funkci kardiovaskulárního systému. Pokud potřebujete zlepšit fyzickou kondici, redukovat svoji hmotnost nebo množství tuku v těle, zhubnout nebo jenom zformovat postavu, kruhový trénink je ta správná volba.


stáhnout video do PC

Průběh kruhové tréninku pro ženy i muže je stejný – 40 sekund až 1 minuta na jednu sérii cviků, krátký odpočinek a šup na jiný cvik. Nebudete však cvičit např. pouze s činkami, ale využijete i moderní cvičební pomůcky, kterými centrum disponuje, např. XCO-Trainer, BOSU, flowin, totem, švihadla aj., které vám pomohou střídat aerobní aktivity s posilováním. Cviky jsou zaměřeny na všechny tělesné partie – na jednotlivých stanovištích se procvičují odlišné svalové skupiny, přičemž během procvičování jedné partie se ta předchozí zotavuje.

Termíny:
úterý 16:30 hod., čtvrtek 18:00 hod., neděle 19:00 hod.

7. Fitbox

Jedná se o skupinové, zábavné a energeticky vysoce účinné cvičení na speciálně upravených boxovacích totemech, při kterém ve stejný okamžik klienti nacházejí hudbu, motivaci, kondici, zábavu a psychickou uvolněnost.

Nejenže fitbox tvaruje postavu a zpevňuje svaly, pokud se věnujete fitboxu pravidelně, zlepší se i vaše pokožka. Pokožka se lépe prokrvuje, člověk se potí, čímž se otvírají póry a odplavují škodliviny a nečistoty. Při cvičení fitboxu se také stabilizuje svalová rovnováha, což vede k odstranění bolestí zad, což je problém téměř 90% české populace.

Základním kamenem fitboxu je totem, který se skládá z pevné stojné části, jež je naplněná sto dvaceti kilogramy vody, a ohebné části boxovací, jež obsahuje sto kilogramů písku. Má funkci jako boxovací pytel, ale není zavěšen od stropu, nýbrž stojí na podlaze a vyklápí se do stran. Je konstruován tak, aby údery pouze přijímal, ale nevracel.

Cvičení je uzpůsobeno pro všechna pohlaví, kondice a věkové kategorie. Lektor zkrátka udává takové tempo, aby se žádný účastník nenudil. Lekce se soustředí na celé tělo, takže vaše postava bude udržena v rovnováze. Vaše svaly se zpevní a vaše tělo vytvaruje. Během jedné lekce můžete spálit až tři tisíce kilojoulů.

Hodina fitboxu začíná zahřáním celého těla, kdy se zvyšuje přívod kyslíku ke svalům a vnitřním orgánům. Trénují se nejprve údery do vzduchu, učí se dechové zkoušky a instruktor klientům pečlivě vysvětluje techniku, jaká bude používána v hlavní části. Tady už je tělo připraveno na maximální výkon. Z těla se uvolňují endorfiny a tukové zásoby. Při kopech a úderech je tělo samozřejmě celou dobu v pohybu při známém „boxerském poskakování.“ Procvičení celého tělo zaručuje velké množství kombinací pohybů. Jak se hodina blíží ke konci, intenzita se snižuje a tělo se vrací do počátečního stavu. Následuje pomalé uklidnění a důkladný strečink.

Ke cvičení je potřeba používat speciální bandáže nebo rukavice na fitbox. Oboje můžete zakoupit v našem fitness. Z hygienických důvodů nelze půjčovat.


stáhnout video do PC

Termíny:
pondělí 18:00 hod., pátek 18:00 hod.

8. Taebo

Jedná se o druh aerobního cvičení, jež v sobě kombinuje prvky taekwonda, boxu, karate a tanečního aerobiku. Taebo je moderní aerobní cvičení s rychlou hudbou.

Cílem taebo není pouze redukce tělesné hmotnosti a posilování svalstva, nýbrž také se zabývá upevňováním vůle a postojů ke stresu a problémům každodenního žití. Samotný koncept taebo pochází ze Spojených států amerických a sestavil ho mistr světa v karate, herec a šampión v boxu Billy Blanks. Název taebo není vůbec náhodný a každé z písmen má svůj vlastní význam. Zároveň písmena jako celek poukazují na celkovou filosofii sportovního odvětví. Písmeno T značí totální odevzdání všemu, co člověk dělá, písmeno A značí anglické slovo awarness, což je uvědomování si sebe samotného a okolního světa. E označuje excelentní přístup ke všemu, co jedinec vykonává, písmeno B naznačuje slovo body chvíli, kdy člověk potřebuje. Tělo, které je nástrojem k totální změně. Posledním písmenem je O obedience, neboli otevřenost a oddanost vůči svojí vůli ke změně.

Taebo se cvičí ve skupině a pod vedením zkušeného instruktora. Ke cvičení taebo se nevyužívají žádné pomůcky, jenom trenér na svých rukách nosí speciální trenérské bandáže, podle jejichž barvy se dá rozlišit, na jakém stupni pokročilosti se osoba nachází.

V lekcích taebo se trénink věnuje hlavně zvyšování fyzické kondice v souladu se základním heslem taeba, tedy "poznej svoje hranice a překonej sám sebe". Každý cvičící člověk si může upravovat vlastní intenzitu cvičení podle vlastních možností. Taebo je sice cvičení skupinové, nicméně dají se dělat přestávky na oddech a k dodržování pitného režimu.

Taebo je poměrně intenzivní cvičení při relativně svižném hudebním doprovodu, které je složené z kopů, úderů a jejich kombinací. Každé cvičení trvá jednu hodinu a na začátku vždy musí být rozehřátí. Během hlavní části cvičení se vyučují a korigují jednotlivé techniky a jejich kombinace. Na závěr lekce by se měla udělat některá dechová a relaxační cvičení. Základem pro cvičení taebo je práce podle vlastního já. Důraz tudíž není dáván na preciznost provedení ani na choreografii, protože ta vůbec v rámci taebo neexistuje. Taebo dovede rozvíjet sílu, výbušnost, flexibilitu, koordinaci pohybů, vytrvalost a rovnováhu. Při cvičení se neopravují chyby a trénink probíhá naplno. Intenzita tréninku ovšem záleží na konkrétní osobě, jež cvičí a na její výkonnosti.


stáhnout video do PC

Termíny:
čtvrtek 10:00 hod.

9. Dance

Dance je fitness program, ve kterém budete svojí postavu formovat tancem. Hodinu Dance protančíte na různé hudební a taneční styly. Hodina je pestrá - plná různých krokových variací a různých písniček a každý si v ní najde "to svoje". Dance nabízí možnost propojení sportu, pohybu a zábavy. Cílem je, aby si každý hodinu maximálně užil, zatančil si, odreagoval se, zapotil a odešel s dobrou náladou.

Při tanci zformujete celé své tělo. V jednotlivých písničkách a při jednotlivých krokových variacích zapojíte všechny svaly na těle. Není důležité tančit přesně jako instruktorka - každý jsme jiný a každý i jinak tančíme, důležité je se pohybovat, tančit a hodinu si maximálně užít.


stáhnout video do PC

Je to zábavná moderní fitness hodina, která vychází z celosvětového fenoménu Zumba fitness a nejrůznějších tanečních stylů jako je latino dance, house dance, hip hop, ladies dance, street dance, MTV dance, samba, rumba, jive apod.

 

Termíny:
aktuálně toto cvičení nenabízíme

10. Jóga

Jóga je naukou o těle, mysli, vědomí a duši. Znalosti anatomie a fyziologie lidského těla využívá jóga v propracovaném systému tělesných cvičení a očistných technik, které pomáhají udržet tělo zdravé a v dobré kondici. Pomocí dechu učí jóga pracovat s jemnou energií - pránou. Zdraví však nelze získat ani udržet, pokud trpíme stresy, jsme-li nervózní, cítíme-li úzkost. Dokud je naše mysl rozháraná a neklidná, je náš život nešťastný a plný problémů. Jedním z cílů jógy je dosažení klidu mysli a rovnováhy mezi tělem, pránou a myslí. Jóga je velmi široká nauka. Zahrnuje cesty a směry, které odpovídají různému založení a orientaci lidí, a přitom vedou ke stejnému cíli: Naučit se naslouchat svému srdci a poznat sám sebe. 


stáhnout video do PC

  • - doporučuje se cca 2 hod. před cvičením nejíst, velké jídlo 3-4 hod. před cvičením
  • - na cvičení nepotřebujete obuv, cvičí se naboso na protiskuzné podložce tzv. jógamatce
    - na cvičení není vhodný těsný oděv, který by vás stahoval v pase, omezoval dýchání, pohyb či krevní oběh
    - není vhodný ani příliš volný oděv, aby vám při obrácených pozicích nepadal svršek přes hlavu :o)
    - během cvičení jógy se nedoporučuje pít
    - po lekci je dobré počkat s jídlem a pitím tak půl hodiny
  • - jakákoliv bolest během cvičení není přípustná, stejně tak není přípustné "cvakání" v kloubech
Termíny:
pondělí 17:30 hod., 19.00 hod
středa 18:00 hod., 19:00 hod.
čtvrtek: 19:00 hod 

11. Cvičení s dětmi

„Život je pohyb. Pohyb je radost“.
A to je to, o co v této hodině zejména jde.

 

Společně se naučíte spoustu zajímavých pohybových říkanek  a  her, které kromě těla posilují také vazbu mezi rodičem a dítětem. 

A kromě toho si zacvičíte s nejrůznějšími  pomůckami a náčiním jako jsou overbally, velké míče, obruče, talíře, padák, švihadla atd. V druhé polovině cvičení se projdete po opičí dráze, která prověří vaše koordinační schopnosti, obratnost a postřeh a na úplný konec si spolu všichni zazpíváte nebo zahrajete krátké divadlo.

Cvičení je vhodné pro již chodící děti od 1-4 let


stáhnout video do PC

Termín:
středa 10:00 hod.
 
 

12. Kondiční cvičení – mládež (7-14let)

 

Kondiční cvičení na hudbu, zahrnující koordinační, rytmické a posilovací cvičení s použitím náčiní (fitbally, terabendy, bossu, gumičky atd.).
Lekce je vedena zábavnou formou, využívá cvičení ve dvojicích, skupinách a obsahuje prvky soutěžení.
Cílem cvičení je rozvoj kondice, koordinace a zpevnění svalového korzetu, podpoření správného držení těla, odstranění případné svalové disbalance, kompenzace jednostranného sportovního či jiného zatěžování.
Používá se malá zátěž, důležité je protažení svalů mezi jednotlivými sériemi a dostatečný odpočinek mezi sériemi.
Posilovací cviky prováděné takovou technikou, aby nezatěžovala a neohrožovala páteř (cviky vleže na zádech, na boku nebo vsedě s fixací páteře opřením trupu o lavičku či opěrku)

Co v lekci můžete zažít?
- posilování
- taneční prvky
- bosu
- trampolínky
- zábavné cvičení
- celkové protažení těla

 

Termín:
středa 17:00 hod., 19:30 hod.
 

13. Bodyform



Aerobní cvičení zaměřené na posilování a formování postavy, pomáhá zlepšovat fyzickou kondici, svalovou vytrvalost, správné držení těla a je vhodné pro podporu redukce hmotnosti.
Cvičení se provádí ve středním tempu s důrazem na správné provedení cviků, využívá vlastní váhy těla a různých pomůcek (fitbally, činky, gumičky, bossu..)
Cvičení je vhodné zejména pro ty, kteří se snaží o komplexní posílení a procvičení těla.
Úvod lekce obsahuje zahřátí, úvodní protažení, následuje první část tréninku, která obsahuje jednodušší aerobní prvky bez použití složitých choreografií, následuje posilovací část tréninku, na kterou je kladen největší důraz a závěr lekce tvoří strečink.
Toto cvičení je určeno pro všechny bez rozdílu pohlaví, věku nebo kondice. Nedoporučuje se pouze těhotným ženám, které dosud necvičily a nemají s posilováním zkušenosti.

Toto cvičení v tuto chvíli nenabízíme  

 

Ukázky cvičení


stáhnout video do PC

13. BURN WORKOUT



Cvičení, které je zaměřené na problémové partie. Cvičí se ve středním tempu s důrazem na správné provedení cviků, využívá vlastní váhy těla a různých pomůcek (fitbally, činky, gumičky, bossu..)

Úvod lekce obsahuje zahřátí, úvodní protažení, následuje posilovací část tréninku, na kterou je kladen největší důraz – především na problémové partie a závěr lekce tvoří strečink.Toto cvičení je určeno pro všechny bez rozdílu pohlaví, věku nebo kondice. Nedoporučuje se pouze těhotným ženám, které dosud necvičily a nemají s posilováním zkušenosti.

Termín:
středa 18:00 hod., pátek 16:30 hod., neděle 17:30
 

 

14. Kurz sebeobrany



Základy sebeobrany pro ženy

Lekce „základy sebeobrany pro ženy“ probíhají formou kurzu, který obsahuje 10 lekcí vždy po 90 minutách. Výhodou kurzu je fakt, že budete přítomna na každé následující lekci, které na sebe systematicky navazují, a z toho důvodu si vše spojíte do souvislostí. Další výhodou je nízký počet účastnic, kde se Vám lektor bude moci plně věnovat.

Oproti „klasické“ osobní sebeobraně je sebeobrana pro ženy zvláštní, samostatně stojící skupinou v osobní sebeobraně. Ženy bývají oběťmi různého druhu násilí, které je odlišné od mužů. Zpravidla se jedná o sexuálně motivované útoky, domácí násilí atd. Nutno poznamenat, že je mnoho případů, ke kterým nemuselo vůbec dojít, kdyby žena znala základy sebeobrany, která neobsahuje pouze fyzické techniky, ale významným faktorem je prevence a psychologie.

V kurzu se bude cvičit pre-konfliktní fáze/prevence (výběr tras, orientace v prostoru, komunikace) – v mnoha případech lze konfliktu předejít a snaha vyhnout se konfliktu bude pro kurz stěžejní. Konfliktní fáze (základní drilly, vitální zóny, improvizované předměty, obrana ve znevýhodněné pozici) – pokud již na konflikt dojde, je důležité, aby byla žena schopna se aktivně a pohotově bránit za každé situace a všemožnými prostředky.

Kondiční příprava – s kondiční přípravou získáte nejenom zdravotní benefity, ale také si zlepšíte psychiku a stanete se sebevědomější, a tím i potencionálně snížíte šanci, že si Vás někdo vybere jako oběť.



tento kurz momentálně nenabízíme